Chappelle’s Show – If the Internet Were a Real Place


WOAH SORRY FOR BOTHERING YOU,
BUT I LIKE THAT SONG. DO YOU KNOW WHERE I CAN GET
SOME MUSIC AROUND HERE OR… OH, YEAH, YOU CAN
GET IT RIGHT THERE. OH. OR YOU CAN
GET IT RIGHT THERE. [chaotic beeping] HEY, RON. SO YOU WANT TO
SEE ME HAVE SEX? NO, I’M COOL. WANT TO SEE PARIS HILTON
HAVE SEX WITH HER BOYFRIEND? YES, I WOULD. COME ON.
ALL RIGHT. [snickers] I WANT YOU TO GET
ON TOP OF ME, FACE THAT WAY, SO WE CAN SEE HOW
PRETTY YOU ARE. [laughs] I DON’T KNOW
IF THAT WAS HER, MAN. IT WAS A LITTLE GRAINY– THAT NIGHT VISION–
YOU CAN’T REALLY TELL. I GOT TO SEE THAT
ONE MORE TIME, MAN. LET ME JUST SEE ONE MORE TIME.
LET’S GO. YOU KNOW WHAT, BUDDY,
WHY DON’T YOU JUST HOLD THIS, I’LL GO IN THERE
AND CHECK IT OUT, AND THEN I’LL BE
RIGHT BACK OUT, ALL RIGHT? THANKS, DUDE. I WANT YOU TO GET
ON TOP OF ME, FACE THAT WAY, SO WE CAN SEE HOW
PRETTY YOU ARE. THAT WAS HER ALL RIGHT. SHE PLAYED HERSELF. YOU SURE YOU DON’T
WANT TO SEE ME HAVE SEX? YEAH, I’M
ABSOLUTELY SURE, MAN. I JUST WANT TO GET THE SCORE
TO THE KNICKS GAME. THANKS, ALL RIGHT? I DO A GREAT DOGGIE-STYLE.
I KNOW, RON, OKAY? I GOT MY STROKE FROM YOU. THANK YOU, OBI-WAN.
I’M DONE WITH THE PORN. WHAT? YOU WANT TO SEE
NAKED PICTURES? HALLE BERRY FROM SWORDFISH? OF COURSE I DO. COME ON. DAMN, DUDE, YOU AIN’T
TELL ME THEY HAD THE GIRL FROM PRICE IS RIGHT. SHE GOT NAKED PICTURES. DAMN! THANKS, MAN. DAVEY.
YES, SIR? UM, YOU INTO GOAT PLAY? WHAT IS GOAT PLAY? LIZZY. [goats bleating] OH.
OH, MAN, THIS– ALL RIGHT, COME ON,
LET’S HURRY UP.

100 thoughts on “Chappelle’s Show – If the Internet Were a Real Place

  1. today this skit would be of a bunch of colored haired freaks pointing at you and calling you racist every 10 seconds.

  2. Eh.. I saw many things on the internet.
    Yet. As today. I have NEVER seen entire 2 girls 1 cup. Only first 10 sek ? 🙂

  3. If it were a real place, people wouldnt say nor do half the shit they say and do…. they dont have the guts

  4. "So wanna see me have sex?"
    "Nah I'm cool"
    "Wanna see Paris Hilton have sex with her boyfriend?"
    "Yes I would"
    Hahahahaha

  5. This is how the internet still is one minute your looking for music the next thing you know your watching porn then it just gets weirder from there

  6. The Internet of 2004:

    Nude pics, leaked sex tapes, free MP3s/AVIs

    The Internet of 2018

    Memes, vore, trolls, 4chan, 8chan, Reddit…

    Yeah, I wouldn't visit today's internet

  7. I'm starting to think Key and Peele took a lot of material from Chappelle 🤔🤔 in terms of subject matter, content, and certain story ideas.

  8. Lmao
    “You want to see naked pictures of Halle Barry from Swordfish?”
    “OF COURSE I DO!”
    Fuckin Dave Chappelle is crazy hilarious XD

  9. Part of why Chappelle show is so good, among a shit load of other reasons, is that he loves to rip on himself.

  10. You know I got long hair I'm fat hairy, got the same size dick and girth of ol Ron. But he has fucked thousands of bitches, and I can't get shit. How the hell does he do it!

  11. Yeah there's a lot of porn and piracy but where are the meme dealers? Where are the trolls? What about loud obnoxious youtubers that market towards children

  12. Yep that is the Internet. It’s starts off innocently with regular porn then you end with watching man fucking goat by moonlight. 🤦‍♂️

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *